dumma dumma diva!

Hej , nu är jag arg/ireterrad/lessen :(
ska berätta vad som hände nyss:
haha kan låta lite fail , men lyssna ändå. Mamma och jag åkte upp till stallet efter min skola alltså var vi i stallet ( hos diva ) vid typ 15.00. Carro hade redan mockat åt mig , tack<3
Så gick jag ut o skulle hämta diva. Det var väldigt lerigt & blåsigt ute. Jag gick inte i hagen & gick mot Diva , då sprang hon i från mig. Hon galoppera igenom hela hagen med Lady o Gordon på släpp tåg. Så det gick väldigt fort! När dom stanna så gick jag mot Diva igen , då bara vända hon baken åt mig o gick där ifrån. Då vart jag skit arg , hehe. Så jag fortsatte i 10 min så gick jag efter henne i en volt. Sen sprang hon i från mig till andra änden av hagen så då var det bara att spring dit. Så höll jag på att försöka fånga henne där i ca 1 timma, men hon bara sprang , ignonerarde mig , visa baken mot mig.. asso jag hade hållit på i mer en än timma. As jobbigt att spring runt i hela hagen. Jag prova locka henne med morott,havre,hö,hästgodis men hon gav sig inte. Så det vart att åka hem utan att få ha ridit Diva , så det var ju jätte kul. Snart ska jag iallefall på fotbollsträning. Blir väl okej. Bilder kommer sen igår , kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0