:D

cha cha! Idag red jag Yatzy i paddocken med Andrea, ahha nej vi red inte båda två på samma häst ;) Utan jag red Yatzy och hon red Alle...(tror ja det va? :P) aja minnet är ju på topp nu! Vi hade lite dressyr, gjorde volter, serpentinbågar med volter i och mer volter...OCH mer volter, haha omg låter som värsta nybörjan här xD Och vet ni vad jag mer fick göra?! GALOPPERA!! herregud efter att ha ridit 9 år får jag äntligen galoppera gud så jag har länktat, ska dit på tisdag igen och då ska Andrea lära mig att göra Piaff, passage och spansk skritt ^^ Ja är sjukt taggad! Om ett par veckor ska jag också tävla i frihetsdressyr med Yatzy, vi ska flyga ner till spanien i mitt privat jet. Önska oss lycka till!!


Haha, och för er tröga som fattar noll av denna osammanhängande text, så driver ja, bah för att inte jag har något liv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0