as kul dag i dag :D

Hej alla fina bloggläsare:)
I förmiddags åkte jag och natalie till diva. Natalie är divas gammla skötare. När vi kom dit så börja vi med att mocka. Sen tog vi in henne. Så fixa vi ordning henne. Hon var så jävla skitigt men vi fick bort det mest ;)
Vi red i paddocken och hon sköte sig super! Jag börja med att skritta fram o trava fram. Sen bytte vi så trava o galopper natalie lite , sen bytte vi gen . Så höll vi på så där. Diva blev övertaggad när jag skulle galopper så hon kunde inte vara still så jag satt o garva , älsklings häst! ♥
Sen tog vi av sadel o skritta av henne o sedan tog vi av allt o lätt henne gå fri ett tag , bebis!
Sen tog borsta o svampa vi av henne o släppte henne i hagen. Sen så hällde jag vatten i hagen och i divas vatten hink.  Och blötte hennes hö o la in , medans natalie soppa stallgången :)
När jag kom hem så åt jag mat sen drog jag vidare till karlslund. Där jag träffa Fanny J ♥
Så kolla jag på amanda o hjälpte henne med jigsaw o gazella o prata med lilla sofhia! :)
gött med påsklov!
I natt snarkar Amanda hos mig , yhe !
bilder kommer sen , lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0